No insistirem en la descripció de la ruta, ja que en tenim bona referència en el blog del company David Sancho. Però no podem deixar de recollir impressions d'una ascensió que hem gaudit.
Foto D. Sancho
Sempre és un goig retrobar amics i amigues en qui hem compartit muntanya al llarg dels anys. I així ha estat novament en recórrer un ruta isolada i salvatge des del Saut deth Pish, per la vall de Sieso fins al Tuc des Armèros. Bonica carena final amb el Mauberme de fonsRealment, tot i que és un cim tècnicament fàcil, però exigent en el desnivell i terreny (cal anar buscant el millor recorregut, fora del trams amb sender desdibuixant), el recorregut descobreix grans espais i bons panorames sobre la Vall d'Aran i cims pirinencs ben emblemàtics. Foto G. Esteve
Les vistes des del cim són magnífiques i omplen la vista sense mesura. Malgrat els núvols, el massís de Maladetes al fons
Mai cal deixar de visitar la Val d'Aran i buscar racons de gran bellesa i gens massificats. Un bon grapat de 100 cims encara ens esperen.
Gran jornada. Gràcies companys i companyes!.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada